Het saldo waarover je beschikt in het tabblad "Betalingen" kan worden overgezet naar je bankrekening. Om dit te doen, moeten we eerst je identiteit controleren.

Dit artikel behandelt de volgende onderwerpen:

Hoe controleer ik mijn identiteit?

Ik heb een particuliere rekening

  1. Ga naar de pagina "Identiteitscontrole"
  2. Controleer je persoonlijke informatie die hier verschijnt
    Indien nodig kunt u uw gegevens wijzigen via de pagina Contactgegevens. U moet echter wachten tot de wijziging door onze diensten is gevalideerd voordat u verder kunt gaan met de identiteitscontrole.
  3. Selecteer het identiteitsstuk dat je gaat versturen
  4. Upload je document
  5. Klik op "Versturen"

Belangrijke opmerking: eenmaal de verificatie langs jouw kant is voltooid zal onze partner voor beveiligde betalingen overgaan tot de verificatie van je identiteit.
Deze verificatie kan tot 5 werkdagen duren. Na deze behandeling ontvang je een e-mail.

Ik heb een professionele rekening

  1. Afspraak op de pagina "Identiteitscontrole"
  2. Controleer de professionele informatie die hier verschijnt alsook de gegevens van de vertegenwoordiger (lager op de pagina)
    Indien nodig kunt u uw gegevens wijzigen via de pagina Contactgegevens. U moet echter wachten tot de wijziging door onze diensten is gevalideerd voordat u verder kunt gaan met de identiteitscontrole.
  3. Upload elk gevraagd professioneel document door elke keer op “Een bestand toevoegen” te klikken
    Opgelet, als je een organisatie bent, word je ook gevraagd om:
    - de verklaring vande uiteindelijk begunstigden in te vullen. Het document “Invulmodel” moet op de pagina worden geüpload. Als dit is ingevuld, moet je het versturen door op “Een bestand toevoegen” te klikken
    - de uiteindelijk begunstigden van de organisatie (UBO) te selecteren en de gevraagde informatie te geven
  4. Selecteer het identiteitsstuk van de verantwoordelijke dat je gaat versturen, upload vervolgens je document
  5. Klik op "Versturen"

Belangrijke opmerking: eenmaal de verificatie langs jouw kant is voltooid zal onze partner voor beveiligde betalingen overgaan tot de verificatie van je identiteit. Deze handmatige verificatie kan tot 5 werkdagen duren. Na deze behandeling ontvang je een e-mail.

Ik ondervind moeilijkheden bij de controle van mijn identiteit

Als de controle van je identiteit nog steeds niet kon worden gevalideerd, word je hiervan via e-mail op de hoogte gebracht.

Voor meer details over documenten die niet werden aanvaard:

  1. Afspraak op de pagina "Identiteitscontrole"
  2. Ga naar de tabel in het deel “Geweigerd(e) document(en)
    De reden van de weigering van je document bevindt zich in de kolom “Reden"
  3. Upload een nieuw document voor elk geweigerd documenttype. Je vindt onderaan de pagina een inzet voor elk document.